2011. augusztus 28., vasárnap

Bevezető helyett


Ha azt mondjuk valakire, vagy valamire, hogy a "szívem csücske" kicsit megmosolyogjuk ezt az aranyos szótársítást, pedig nagyon is találó a kifejezés arra, amit egészen közel érzünk a szívünkhöz. Színtiszta érzelem, ami csillapíthatatlanul érdeklődővé tesz bennünket iránta.
Én így vagyok Skóciával. Már nem emlékszem, mikor éreztem először indíttatást arra, hogy - a könyvek, majd az internet segítségével - felfedezzem magamnak, de a mai napig érdekel a történelme, kultúrája, zenéje és természeti adottságai. Minden álmom, vágyam az volt, hogy egyszer személyesen, közvetlen közelről is lássam. Érdekes megtapasztalás volt... mintha haza érkeztem volna. Nem tudom, hogy valóban létezik-e lélekvándorlás, de ha igen, akkor biztosan éltem már ezen a földrészen. Valami mély megnyugvás és boldogság kerített hatalmába. Elmesélni nem lehet, ezt érezni kell. Azóta már több száz fotó és cikk pihen a gépem memóriájában Skóciáról. Úgy éreztem, itt az idő, hogy megosszam Veletek, kiegészítve egy-két érdekességgel erről a csodálatos vidékről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése